יום שני, 5 בדצמבר 2016

סדרת האוכל המוכן של שופרסל

כזכור אני חברה במועדון השופרסטאר של שופרסל, בו אני מקבלת מידי כשבועיים קופון של מוצרי שופרסל אותם אני זכאית לקבל.

תקופה ארוכה אני משתמשת במוצרי הבית של שופרסל. לא רק בגלל שהם זולים בהשוואה למוצרים המקבילים שלהם הנמצאים תחת שם של מותג אחר (למרות שזה גם שיקול חשוב...) אלא בגלל שהם בעיני טובים באותה מידה ולעיתים אפילו יותר מוצלחים.

הפעם קיבלתי קופון לרכישת תבשילים מוכנים מ סדרת האוכל המוכן החדשה של שופרסל.
סדרה שיש עליה גם לא מעט פרסומות בזמן האחרון (מה שגם הזכיר לי לא לשכוח להגיע לסופר כדי לקבל את המוצרים J - לעתים, למרות שהקופונים כבר נמצאים בסמארטפון – דבר שמאד יעיל ועוזר, עד שאני מגיעה לסופר פג תוקף הקופונים...)





למרות שאני אוהבת לבשל – לי אישית אין בעיה שיהיה בבית אוכל מוכן – לא פעם יש אירועים בדיוק בסופשבוע שגורמים לכך שלא יהיה זמן להתארגן לקראת שבת וכיוצב' – כך שהפתרון ששופרסל מציג הוא פשוט נהדר.


האריזה של המוצרים גם מאד נוחה בעיני ואפילו המחיר מאד סביר ולא יקר – כך שזה חוסך את הריצה ל'מעדניות' שונות (שם לרוב אנחנו רוכשים מוצרים כשאין לנו זמן לבשל לקראת שבת...)

טעמנו את האורז ואת הקוסקוס ומאד אהבנו את התבשיל.



את המרקים אנסה בהמשך, הבת טעמה את מרק הירקות וטענה שהוא מצויין.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה