יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

כביסה צבעונית ללא מיון - עם קולר קצ'ר

לפני כמה שנים בעודי מקפלת כביסה, ראיתי שאני לא מזהה את אחת החולצות – היה לה גוון מעניין ולא זכור היה לי שקניתי חולצה עם צבע כזה. עד שקלטתי שאחת החולצות הכהות יותר 'צבעה' את החולצה :-0

החולצה לא היתה חולצה חדשה (חולצות חדשות אני מכבסת כמה פעמים בנפרד או ביד כי הן נוטות להעביר צבע...) לכן התפלאתי שהחולצה העבירה צבע ובעצם הרסה לי חולצה :-( כי החולצה הצבועה הפכה להיות כחולצת בית...

מאז התחלתי להקפיד עוד יותר במיון הכביסה הצבעונית.

עם פעם הייתי מכניסה את כל הצבעים יחד – עכשיו התחלתי לכבס את החולצות עם הגוון כהה בנפרד מהחולצות עם הגוון הבהיר יותר – וגם הכנתי לא פעם מכונה עם צבעים יותר אדומים....

בנוסף, אני גם משתדלת בגדים מסוימים לכבס ביד ולא במכונה (אפילו כשהם כבר לא ממש חדשים...) כדי שהם לא 'יתקלקלו'... 

לכן כל כך שמחתי שהתקבלתי לקמפיין "קולור קאצ'ר" דרך לייק אנד שייר.

קבלתי אלי ליד דרך שליח (האמת שעד שהשליח התקשר אלי כלל לא ידעתי שהתקבלתי לקמפיין :-)) חבילה שכללה מארז של 'לוכד הצבעים' ובנוסף גם כמה דוגמיות לחלוקה לחברות.

נתתי את הדוגמיות לאחת החברות שהתנסתה ואמרה שזה באמת עזר אבל לדעתה היא היתה צריכה לשים יותר דפים למכונה.




השבוע ניסתי את התכשיר ובאמת שהתפרעתי ושמתי דברים שבעבר לא כיבסתי יחד והתוצאה היתה באמת טובה.


לא עבר שום צבע/גוון לחולצה אחרת או בגד אחר... חלום...













תכלת כבר שנים שאני לא מכבסת עם בגדים כהים והנה הגופיה תכלת נשארה כמו שהיא...



ויש גם צבעים ששנים פחדתי לכבס בכביסה עם צבעים כחולים כמו הבגד הזה...

והכל יצא מבחינת הצבעים כמו שהוא נכנס - בלי העברת צבעים !!!

לפי דברי החברה לדפי COLOUR CATCHER יש טכנולוגיה ייחודית למניעת מעבר צבעים, הדף פועל כמגנט ולוכד את הצבעים אשר השתחררו מהבגדים במהלך הכביסה ומאפשר הגנה מקסימלית לשאר הבגדים במכונה.
את התוצאה, רואים על הדף!



הוראות שימוש:
* מכניסים את הדף (אני הכנסתי 2 דפים) בתחתית תוף מכונת הכביסה לפני הכנסת הבגדים.
* מוסיפים אבקת כביסה/ג'ל ומפעילים את המכונה לפי התוכנית הרצוייה...
* בסיום הכביסה – מוציאים את הדף ומשליכים אותו לפח.

הערה חשובה – (הכתובה כמובן על גבי האריזה) למרות המוצר החדיש דברים חדשים עדיין שווה לכבס בנפרד (או ביד...) לפחות כמה פעמים עד שבטוח שהם לא מעבירים צבעים.


בהצלחה







·        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה